14 september 2012

The world is watching.

Hej! Jag har städat till tonerna av Two door cinema club (deras nyaste skiva är grym) sedan jag kom hem från skolan, har varit på en föreläsning som faktiskt var riktigt intressant, som Gransningsnämnden höll i!

Nu ska jag laga mat och fortsätta lyssna på fin musik, eftersom det är min namnsdag idag så kom mamman och pappan förbi igår med en present till mig i form av..... mat! Så nu ska jag steka namnsdagsfläskfilén sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på världens bästa serie... Community! Har du inte sett den serien så bara måste du göra det!

I helgen ska jag mest plugga, träna, laga god mat och det bästa av allt.. se The Campaign på bio med fina vänner! Åh så länge jag har sett fram emot att se den filmen nu alltså! Hoppas ni får en fin helg fylld med en massa kärlek. PUSS PÅ ER!

2 kommentarer:

Elin sa...

Lätt roligaste föreläsningen! ha en fin helg : )

Ida sa...

Ja alla kan ju göra det bättre än Peter, haha! Nä nu var jag taskig... Hoppas du också får en fin helg! :)