12 september 2012

Onsdag.

Hej! Tänkte titta in här och säga att jag-mår-bra. Senaste dagarna har jag tittat på Parks & recreation, tränat, eftermiddagsfikat, träffat mina fina syskonbarn och pluggat. Jag har tänkt mycket på hur fel det kan bli när man inte värdesätter sig själv, när man låter andra styra och bestämma, det positiva är att det bara kan bli bättre nu, jag ska göra det bättre. Jag tänker aldrig vara med om det där igen.

Nu tänkte jag ge mig ut på en promenad i höstluften sen ska jag dyka ner i pluggträsket igen. I kväll ska jag njuta av att det är onsdag framför grymma serier och godsaker! I morgon kommer mina fina föräldrar hit och på fredag ska jag åka till skolan och träffa mina fina kurskamrater sen blir det äntligen The Campaign på bio! Justja, jag höll på att glömma det viktigaste, jag är numera skribent för Gefla Högtryck!

Inga kommentarer: