19 mars 2012

Yrväder i mars.

Godmorgon! Vilket jäkla yrväder jag vaknade till idag, vitt precis överallt, jag som trodde vinterns sista dagar var förbi, men icke. Jag ska i alla fall ut och jogga en sväng nu, sen resten av dagen blir det nog plugg och lite annat.

Det blir ingen skola den här veckan, tänkte jobba istället, tror jag har kommit in i en skol-svacka, kursen börjar bli långtråkig och jag har tappat motivationen lite smått, ska bli skönt att ta en veckas ledighet från skolan och ge järnet nästa vecka istället, det är även sista veckan för den här delkursen. Hoppas nästa blir mer i min smak!

Har haft en fin helg förutom att jag har haft allergibesvär sedan i fredags, så-sjukt-jobbigt! Det börjar bli något bättre nu, så det känns skönt, nä nu ska jag kila iväg och springa lite. Puss

Inga kommentarer: