14 februari 2012

Skola idag, jobb imorgon!

Har precis kommit in från en liten promenad, var tvungen att komma ut i friska luften efter att ha spenderat 6 timmar i skolan.. Nu är debattdelen avklarad och det gick bättre än förväntat, så-himla-skönt!

Imorgon ska jag jobba största delen av dagen sen på kvällen ska jag väl försöka plugga lite och kanske promenera. På torsdag ska jag och F ner på stan och grejja lite och luncha, ska bli mysigt! Sedan blir det hårdplugg fredag, lördag och söndag, ska tametusan klara tentan på måndag!

Ser även fram emot fredag då jag ska på biodejt med J, vi ska se Extremt högt och otroligt nära (!!!) som har premiär då, totalt älskar boken så jag blev som i extas när jag såg att den skulle komma på bio. Nä dags att hoppa in i duschen. Kram

Inga kommentarer: