24 januari 2012

Några frågor med några svar.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Flertalet personer från klassen, annars så mamma och pappa.

Vilken är den senaste filmen du sett? Tittade på Crazy, stupid, love i lördags hemma hos E, den var faktiskt roligare än jag trodde.

Vad skrämde dig om natten som barn? Att någon läskig typ skulle komma och dra mig i fötterna och att det skulle vara så mörkt att jag inte skulle se vad det var för någonting.

Vad ser du fram emot just nu? Att byta ut dagar på förskolan mot dagar på högskolan, och våren förstås.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Tänkt för att det gör jag, min granne Lasse!

Vilken var den senaste boken du läste? Läser för tillfället Vad jag älskade av Siri Hustvedt, och en massa kurslitteratur förstås.

Vad gjorde dig riktigt glad senast? När min finaste vän för någon timme sedan berättade att hon fått ett telefonsamtal som gjort henne väldigt glad, då blev jag förstås också väldigt glad.

Någonting du inte längtar till? Den 8 februari när min kärlek lämnar landet för en lång tid.

Vad drömmer du om just nu? En egen liten lägenhet fylld med fina loppisfynd och godmorgon-pussar varje dag.

Vad ska du göra imorgon? Jobba på Västanbyns förskola till 16.00, plugga och kolla på veckans höjdpunkt Sveriges mästerkock!

Inga kommentarer: