12 november 2011

Söndagslista i brist på annat.

Jag längtar efter:
Julen och allt som hör därtill, sen kan våren få komma väldigt fort.

Jag ledsen över:
Att jag är sjukt sugen på att se Eldkvarn så märker jag att de precis har varit i Gävle och spelat.

Jag äter helst:
Frukost eller kvällsfika, mackor, kokt ägg och te ungefär.

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
Att börja plugga på högskolan igen.

Det finaste jag vet är:
Är när man känner sig uppskattad av någon man håller nära hjärtat.

Jag läser:
Niceville av Kahtryn Stockett.

Jag är galet stressad över:
Inte mycket just nu faktiskt, det skulle vara vintern om något.

Jag lyssnar helst på:
Eldkvarn och Florence + The machine för tillfället.

Jag drömmer om:

Att inom en snar framtid få jobba med det jag drömmer om, och först få spendera några år på någon fin högskola.

Jag blir nostalgisk av:
Gamla foton, låtar och platser.

Listan har jag lånat av Flora. Nu ska jag bege mig till Sandvikens finaste plats, Högbo för lite söndagsmotion! Vi hörs senare. Kram.

Inga kommentarer: