4 november 2011

Fredagslista stulen av Niotillfem.

Favoritplagg: Just nu känns min garderob ganska så trist, men någonting jag har fastnat för är farfarströjor, gillar min gröna från JC, kommer nog äga några fler efter den här helgen.
Favorit artist/band: Anna Ternheim gillar jag väldigt mycket för tillfället.
Bästa fiket: I Sandviken finns det inte direkt ett överflöd av mysiga caféer, men det som ligger högst på listan måste nog vara Waynes.
Favorit låt: Jag lyssnar väldigt mycket på Feist just nu, älskar alla hennes låtar.
Min inrednings stil: Loppis, hemtrevligt, mysigt, varmt och färgglatt.
Jag hatar: Människor som bestämmer sig för att klippa kontakten utan större anledning.
Jag älskar: Att läsa, promenera, hänga och göra bra ifrån mig när det gäller jobb.
Jag brinner för: Att utvecklas och komma dit jag vill, det kommer jag sträva efter hela livet.
Jag kan dö för: Mina syskonbarn.
Jag trodde aldrig: Att jag bli frilansjournalist på en tidning, en dröm sen jag var liten, men drömmar brukar ju sällan slå in..
Jag vill tro: Att mina nära och kära kommer överleva alla.
Jag hoppas: Att jag får en mysig helg i huvudstaden.
Jag kommer aldrig: Ta skit som jag inte förtjänar.
Jag kommer alltid: Vårda de relationer som är värd någonting.

Nu åker jag till Stockholm för en helg med teater, shopping, god mat och höstvindar. Puss så länge!

Inga kommentarer: