31 oktober 2011

Helgen kort och gott.

Hej! Håller på att kika igenom mailen och lite annat datorjobb samtidigt som jag tvättar och städar, blir dock en liten paus nu med en bra tidning och bokläsning.

Det blev inget jobb idag, ganska så skönt faktiskt då jag jobbade både på dagen och kvällen i fredags. Får se hur mycket jobb jag hinner med innan jag ska bege mig till Stockholm på fredag.

Igår spenderade jag min eftermiddag på Waynes med ett gäng tjejer och på kvällen åkte jag och E in till Gävle för att se Tintin, jag hade skyhöga förväntningar och blev väldigt överraskad när jag inte alls tyckte att det var bra. Jaja så kan det vara ibland, man kan inte alltid bli nöjd.

I lördags var jag med T hela dagen och på kvällen kollade jag på efterlängtade Så mycket bättre och Downton Abbey, lugn och skön lördag helt enkelt. Nä nu ska jag stänga igen datorn! Puss

Inga kommentarer: