7 oktober 2011

Fredag hela veckan.. typ.

Åh äntligen fredag, trots att jag är ledig mestadels av veckorna så känns det extra bra på fredagarna, kanske för att E får helg och man kan lyxa till det lite extra. Ikväll ska vi nog gå på bio, Midnatt i Paris. Idag har jag mest städat, lagat mat och fixat lite.

Fick också tillbaka mina provsvar som inte visade någon allergi mot nötter, men inte är jag gladare för det, eftersom jag har fått allergireaktion av flera olika nötter jag ätit den senaste tiden så vet jag inte om jag vågar äta det även om proverna visar på att jag kan.

Jag tror att jag måste ringa rådgivningen och fråga vad de tycker att jag ska göra. Jag vill inte undvika nötter om jag inte behöver. Jaja nu ska jag fortsätta med dagen, kanske baka och dona lite. Tänkte även ta lite bilder till er, kanske på mina nya glasögon? Vi får se.. Kram så länge!

Inga kommentarer: