4 oktober 2011

En ganska så onödig liten lista.

Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är morgonpigg och inte det minsta lat.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är ganska feg när det gäller att ta risker.

Detta är jag rädd för: Att på något vis bli lämnad ensam.

Tre saker jag vill ha varje dag: Sömn, mat och en pratstund med någon fin.

Detta tycker jag om att göra: Göra någon jag bryr mig om glad.

Detta vill jag göra just nu: Befinna mig i en annan stad för några dagar och strosa runt på kullerstens gator i strumpbyxor och dricka kaffe på mysiga caféer.

Bästa känslan: Att känna sig viktig för någon annan.

Värsta känslan: Att känna sig bortglömd.

En film jag älskar: Kan inte välja en, alldeles för svårt, så jag säger: Juno, Tillsammans är man mindre ensam och såklart, Amelie från Montmartre!

Detta äter jag gärna: Keso och avokado.

En hemlighet jag vet: Skulle inte vara en hemlighet om jag skrev den här.

Inga kommentarer: