25 oktober 2011

Barn, färg och frisk luft.

Hej! Första dagen som förskolevikarie gick bra. Jobbade mellan halv 8 och 4, så det blev en rätt lång dag, känns skönt! Fick vara med barn mellan 3 och 5 år, på förmiddagen var vi inne och höll på med lera och vattenfärg och efter lunch var vi ute i friska luften i drygt 3 timmar!

Nu har jag precis ätit kvällsmat och gjort matlåda och ska strax ta mig ut på en kvällspromenad, efter desperata husfruar i kväll somnar jag nog ganska så skönt efter att ha ställt klockan på 6 i morse. Hoppas dock på att det ringer i min telefon i morgon bitti så att jag får jobba även då.

Min fina pappa fyller även år idag, jag firade honom med paket ungefär vid halv 7 i morse, eftersom han jobbar eftermiddag så var han på jobbet när jag kom hem idag. Så stort grattis till dig! Nä dags att knyta på skorna och ta sig ut på en runda! Puss

Inga kommentarer: