17 oktober 2011

Att våga förändra.

Hej! Har precis städat klart så mycket som det går, min dammsugare har nämligen gått sönder så det blev mest dammtorkning och lite omorganisering idag.

Har också fått ihop relativt mycket material till tidningen nu.. Fattas bara lite reportageidéer, och det står typ still i mitt huvud. Men jag har bestämt att jag ska ha i alla fall idéer till 2 reportage den här veckan, gärna ha börjat skriva på dem också.

Anledningen till att jag behöver mycket material nu är för att jag förhoppningsvis kommer att börja jobba nästa vecka, och runt jul kommer jag att lämna över ungdomssidorna som jag skriver på nu till någon annan kreativ själ..

Det är en förändring som jag faktiskt längtar efter, förändringar är nyttiga, det är då man märker vad man klarar av och inte. Nu ska jag inte göra så mycket alls fram tills ungefär 3 tiden då ska jag bege mig till Åshammar för att busa med T en stund. Hade så länge!

Inga kommentarer: