14 september 2011

Onsdagslista.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Oj, vad svårt! Jag tror inte det är någon speciell maträtt, men jag gillar inte frukt i mat.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag ångrar att jag inte sökte till högskolan i tid.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Ingenting jag kan komma ihåg. Men eftersom jag bor i en liten stad så går det i stort sett rykten om alla.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Strumpbyxor, kängor och prickigt.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Jadu, jag brukar inte lägga ned överdrivet mycket pengar på kläder men om jag tittar i min garderob just nu så är det dyraste plagget en Gudrun Sjödén tröja, den kostade 500 kr.

Har du någon oanad talang?
Nej det kan jag inte tänka mig.

Vad gjorde du i helgen?
Jag låg hemma med allergibesvär ungefär hela helgen

Vad har du på dig just nu?
Grå mjukisbyxor och en t-shirt.

Senaste låt du lyssnade på?
A candle´s light med Beirut.

Bästa skönhetsknep?
Undvika smink när man bara ska vara hemma.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Rutig skjorta och uppvikt mössa (!)

Och fulast?
Hm. Jag tycker inte om män som är överdrivet fixade, punkt slut.

Vem saknar du?
Ingen speciellt just nu.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag jobbade heltid med någonting jag älskar.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Det är mest bloggare, Underbaraclara, Niotillfem och Blondinbella.

Bästa filmen nånsin?
Amelie från Montmartre, Juno, Napoleon Dynamite och Tillsammans är man mindre ensam.

Bästa boken nånsin?
Allt med Haruki Murakami, Jonas Gardell och Anna Gavalda.

Vilka tidningar läser du?
Mest inredningstidnignar så som Elle interiör, Plaza interiör, Sköna hem, Allt i hemmet och Lantliv.

Vad önskar du att du var bättre på?
Ta egna initiativ.

Är du religiös?
Nix.

Vad är din största rädsla?
Att jag inte ska komma någonstans i livet.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Ingen speciell mening som varit mer elak än någon annan, men en hel del bråk med vänner har gjort mig ledsen.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Pelle, Alve, Astrid, Greta eller Sigrid.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Volvo v60.

De tre finaste sms du fått i år?
Oj det kommer jag inte ihåg, men jag antar att det måste vara någonting ifrån mannen.

Inga kommentarer: