29 september 2011

En tur till hälsocentralen.

Hej! Trots att det är ganska så tidigt på eftermiddagen så har jag ändå hunnit gjort massor idag. Imorse tog jag en morgonpromenad och efter det började jag känna av allergin igen, tittade på innehållsförteckningen på chokladen jag åt igår och den innehöll så klart hasselnötter (varför förstod jag inte det?)

Vid halv 11 fick jag tid hos hälsocentralen, tog blodprov och fick medicin. Åkte hem och lagade lite lunch och efter en stund fick jag i uppdrag att åka till Gävle och hämta mormor på sjukhuset. Kom hem för inte allt för länge sen och nu är jag tröttare än tröttast, allergimedicinen gör att man blir sjukligt trött, som jag sagt tidigare.

Ska göra i ordning lite eftermiddagsfika snart (kaffe!!!) sen kanske jag följer med mamman och handlar om jag orkar.. Det var väl allt för nu, förlåt att jag inte delar med mig av så mycket bilder, jag har helt enkelt ingen inspiration.

Inga kommentarer: