22 september 2011

En liten morgon lista.

Något som gjorde dig glad igår?
En sväng på stan med bästa syskonen och kvällspromenaden med två fina vänner.

Humör just nu?
Förväntansfull och lite lagom pigg.

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Jag gick ut på en morgonpromenad.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Gick upp på mitt rum efter frukosten och satt igång datorn.

Vad du ser om du tittar till höger?
En handlingsplan från Arbetsförmedlingen och en hel drös med böcker.

Vad gör dig glad just nu?

Att solen skiner och att jag är höstpepp!

Hur vädret är hos dig just nu?
Soligt , lite blåsigt och lite kallt.

Vad var det senaste du åt?
Macka med stekt ägg och spenat!

Bästa glassmaken?
Choklad och vanilj, i alla lägen.

Sover
du tungt?
Oftast, vaknar nästan inte av någonting alls.

Drömmer du mardrömmar?
Ja, ganska ofta.

Hur många kuddar sover du med?
Tre.

Snarkar du?
Det tror jag inte.

Favoritkläder?

Just nu, kjol, strumpbyxor och härliga koftor.

Favoritgodis?
Choklad!

Höger-eller vänsterhänt?

Jag är högerhänt.

Stjärntecken?

Kräfta.

Vad längtar du efter mest just nu?
Helg.

Jag har lånat listan av Flora.

Inga kommentarer: