21 september 2011

Just i denna stund.

Bra:
- Att jag har sökt många jobb den här veckan. (!!)
- Att mitt CV börjar se bra ut. (hallelujah)
- Att mitt rum ser höstigt och fint ut. (grönt, grönt och grönt)
- Att det är härligt höstväder. (alltså inte regn)
- Att jag har kommit in i en läsperiod igen. (älskart)

Mindre bra:
- Att jag har alldeles för lite inspiration till att fotografera. (hjälp, någon?)
- Att jag vill flytta hemifrån men inte har råd. (bor gärna i ett mysigt litet krypin i stan..)
- Att inte veta vad man ska söka för utbildning. (varför finns det tusen utbildningar att välja mellan?)
- Osäkerheten som arbetslösheten medför. (vad kommer det bli av mig?)
- Att boken jag vill läsa är slut precis överallt. (Någon som har Präriehundarna av Jonas Gardell att sälja?)

Inga kommentarer: