28 september 2011

5 frågor + svar.

Vad är din värsta vana? Att jag väldigt ofta struntar i att låsa dörren om jag ska någonstans, för det finns ju ändå inga skurkar i Vallhov, right?

Vilket land skulle du vilja bo i? Svårt att säga, jag skulle nog vilja bo kvar i Sverige, men kanske i Falun, Stockholm eller Göteborg.

Har du något dolt intresse? Jag tror mina intressen är ganska tydliga, men ibland får jag för mig att jag älskar att dikta, ett intresse som det inte blir så mycket av nu för tiden.

Vad har du helst i godisskålen? Mörk choklad eller nötter, det blir dock inte så mycket nötter nu för tiden, sjukt tråkigt..

Vad gör du helst en regnig dag? Tänder ljus, läser, dricker kaffe, har hemma-spa eller umgås med finaste vännen. En tur till Valbo köpcentrum är inte heller helt fel.

Inga kommentarer: