25 september 2011

10 frågor + svar.

Vilken är din favoritplats? Jag tror inte jag har någon speciell plats som jag trivs extra mycket på. Är jag i närheten av människor som jag bryr mig om så är jag nöjd.
Vilken var den senaste film du såg? Irene Huss - man med litet ansikte. Den var för övrigt helt sevärd!
Är du beroende av någonting? Möjligtvis kärlek.
Vad spenderar du helst pengar på? Loppisprylar, naglack, böcker och ett eller annat klädesplagg.
Välj ett ärr på din kropp? När jag var yngre och hade vattkoppor så kliade jag sönder ett utslag i pannan, nu har jag en så kallad "ufolandning" där som jag stör mig på varje gång jag tittar mig i spegeln.
Du samlar på? Just nu samlar jag på en hel del flytta-hemifrån-saker.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukosten, bestående av toast och kokt ägg nedsköljt med godaste kaffet.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja tänkt för att det gör jag, min granne Lasse!
Läser du dagstidningen? Alltid alltid alltid. Kan inte starta dagen annars.
Vilken var den senaste bok du läste? High Fidelity av Nick Hornby.

Inga kommentarer: